Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Megavat - Χορεύεις με το διάβολο (2009)

Οι Megavat είναι ο Βασίλης Μερζιώτης και η Ειρήνη Μωβία.
Ο Βασίλης Μερζιώτης είναι ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος Γέννεσις, είναι σολίστ στην κιθάρα, συνθέτης, στιχουργός, ενορχηστρωτής και ερμηνευτής. Έχει σπουδάσει κλασική και μοντέρνα θεωρία της μουσικής και ειδικεύεται στη σειρά Berklee, A Modern Method For Guitar, την οποία και διδάσκει. Έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως οι: Μιχάλης Νικολούδης, Βασίλης Καζούλλης, Σοφία Βόσσου, Μαντώ, Charms, Star Star, Νίκος Μίχας, Ryan Roxie και με την μπάντα του Alice Cooper. Η πιο πρόσφατη συνεργασία του είναι με τον Γιώργο Νταλάρα ο οποίος συμμετέχει στο νέο άλμπουμ. Ο Βασίλης Μερζιώτης έχει παίξει σε διάφορες μουσικές σκηνές και κλαμπ σε Ελλάδα, Κύπρο αλλά και σε Λονδίνο, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ και Κάρντιφ. Το 2006 κυκλοφόρησε η πρώτη του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Σαν ξωτικό" απ' όπου έγινε γνωστό το τραγούδι "Σε θέλω". Μαζί με την Ειρήνη Μωβία, μία άρτια τραγουδίστρια με ξεχωριστό ηχόχρωμα, που ερμηνεύει τα τραγούδια του νέου άλμπουμ, σχημάτισαν τους MEGAVAT.

Το "Χορεύεις με το διάβολο" είναι μία πολύ προσεγμένη παραγωγή με δυνατό ροκ ήχο και στίχο ερωτικό και κοινωνικοπολιτικό. Όλα τα τραγούδια είναι σε μουσική και στίχους του Βασίλη Μερζιώτη, εκτός από το "Μην παίζεις με τη φωτιά" που είναι του Μηνά Γανωτίδη. Στο άλμπουμ συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας, ερμηνεύοντας το τραγούδι "Δεν είμαι ποιητής". Ο Βασίλης Μερζιώτης υπογραμμίζει στο σημείωμά του: "Έγινε παιδικός μου ήρωας και ταυτόχρονα ο πιο αγαπημένος μου Έλληνας Καλλιτέχνης. Η συμμετοχή του Γιώργου Νταλάρα στο έργο αυτό, ερμηνεύοντας το τραγούδι μου 'Δεν είμαι ποιητής', σημαίνει την εκπλήρωση ενός μεγάλου ονείρου και μια βαθιά ικανοποίηση πληθώρας συναισθημάτων και αξιώσεων μέσα μου! Γιώργο, σ' ευχαριστώ που μου εμπιστεύθηκες την απέραντη φωνή σου!" Β.Μ.

Ήδη το τραγούδι "Β53" αλλά και το "Δεν είμαι ποιητής", ακούγονται σε επιλεγμένα ραδιόφωνα.


Myspace:
http://www.myspace.com/megavat


Tracklist:
1. B53
2. Μην παίζεις με τη φωτιά
3. Δεν είμαι ποιητής (ερμηνεύει ο Γιώργος Νταλάρας)
4. Μια φορά ακόμα
5. Αυτό που νιώθω
6. Φοβάμαι
7. Απόλαυσε ζωή
8. Η σχολή του δρόμου
9. Κράτα με
10. Χορεύεις με το διάβολο
11. Πατρίδα

Download:
Megavat_-_xoreveis_me_ton_diavolo__2009_.rar

Δεν υπάρχουν σχόλια: